Export iis7.5 Serverpackage and import on new server..

Hi,

Vandaag ben ik al een week bezig geweest om een iis7.5 server package te exporteren en weer te importeren op een nieuwe iis7.5 server. Deze server zit op een heel andere domein, maar is ook een webserver iis7.5 op een Windows Server 2008 R2. Het enige verschil is de taal en de versie van windows.. de oude webserver config staat op een enterprise versie en de nieuwe server op een standaard versie, maar dat zou helemaal niet uit moeten maken. (vind ik zelf, of het zo is, moeten we maar afwachten) Ik ga dus van een nederlandse webserver naar een engelse webserver..  ben benieuwd!

Op beide servers heb ik WPI geinstalleerd en daarna via iis-manager WPI opgestart en via de installer de Web Deployment tool 2.1 geinstalleerd.

Op dit moment is mijn export serverpackage bestand zo’n 37 Gb, dus dat duurt wel even voordat die is geexporteerd naar een bestand. Het is natuurlijk niet zo handig om met zo’n groot bestand te testen, maar het kan nu even niet anders..

Het bestand heb ik naar de nieuwe server gekopieerd en daarna importeer ik het bestand in iis7.5 manager. Daar kun je import server or sitepackage kiezen. Nu krijg ik onder package contains :

file system content (.)
.

Dat is het.. verder niets.. En geeft een foutmelding als ik door ga met importeren..
Na, een hele tijd zoeken nog steeds niets bruikbaars gevonden..

Zodra ik meer informatie heb, post ik het verder op mn blog! Ik zal jullie op de hoogte houden!!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

