Remote-FX

Remote-Fx.. Wat heb ik daar voor nodig?
Een hoop tijd zou ik zeggen.. En een goeie nieuwe server..
Ze zeggen dus een i7 processor met een videokaart met een GPU als voorbeeld de GeForce 4xx GTX.

Beetje belachelijk toch? Ik zie t zo als een game pc, die je remote overneemt met rdp om te gamen, niet waar?
Nee, ik zou wel eens gewoon een werkplek willen huren waarmee je ook een spelletje kan spelen..
Dus, vandaar dat ik hiermee ben begonnen om te testen!
Zal er binnenkort dieper op ingaan..

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

